Tag Archives: App of the week

A zoo this cute must be kept by a cute zookeeper

Nah, disregard my title. My titles keeps on getting weirder and sometimes bordering on the naught, I know…

Nov 10, 2012, 2:41 AM

But, all I wanna zpazz about is this cute and simple game from the App Store! It was the featured app last week, and I really really am sorry for not sharing immediately when I saw it. Think it’s not free anymore, but there’s no harm in checking again, haha!

Nov 10, 2012, 2:40 AM

 

I can’t get over how CUTE this game is! Though it will most prolly remind you of the game Bejewelled, which if you don’t know where have you been hiding all these years, seriously?

Nov 10, 2012, 2:41 AM

Nov 10, 2012, 2:41 AM

Nov 10, 2012, 2:41 AM

Nov 10, 2012, 2:41 AM

 

There’s a story to boot…

Nov 10, 2012, 2:40 AM

Nov 10, 2012, 2:46 AM

 

And more cuteness! When the time is almost up, all the animals in the zoo wiggles (oh, I love seeing that!) but it’s so hard to screencap while playing so yeah, get it and see it for yourself, hehe…Nov 10, 2012, 3:00 AM

Nov 10, 2012, 3:01 AM

Who doesn’t have a knack for 8-bit graphic games here? This could be a great addition to your collection, along with Tiny Tower, Pocket Planes, and Sandbox!

 

Image

Vintique is App of The Weeque

Haha, idk why I typed that, but it just rhymes and it sounds good. LOL!

20121019-125748.jpg

Ayway, this week, the App Store introduced its App of the Week featuring Vintique. At first glance Vintique looks like your usual Instagram shit – filters, frames, and that kind of stuff you see going on almost every Instagram-inspired app. But Vintique is different. It has more filters, and it has Photoshop-level powers! I think photographers who don't have time to open their laptops to edit their photos can take advantage of this app. It has saturation, temperature, tint, hue, exposure, and gamma levels available for tweaking if you're one OC photographer.

What I don't know is if it's a paid app before it became App of the Week. It wouldn't hurt to download it now, just in case it is though, haha.

You can download Vintique directly on your iPhone, iPod touch, or iPad here:

https://itunes.apple.com/ph/app/vintique/id544556782?mt=8

20121019-130653.jpg